Menjana peribadi ke arah SIFAR maksiat

21 July 2011

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

happy ramadhan... Pictures, Images and Photos

Sedar x sedar,
kita dah menghampiri kepada bulan Ramadhan,
Bulan pengampunan,
Di mana tertutupnya semua pintu neraka, dan terbukanya semua pintu syurga,
Moga ramadhan menjadi madrasah terbaik,
buat sang hati mendidik diri,
menjadi lebih Cinta kepada Sang CINTA


“(maknanya Ya Allah, Engkaulah Tuhan yang sangat suka mengampun, ampunkanlah dosa-dosa ku).

Ya Allah..Ya Allah.. Ya Allah...
aku khuatir, dalam menghadapMu di sana kelak,
aku tidak punya apa2 untuk dijadikan bekalan..

Ya Allah..Ya Allah..Ya Allah..
aku khuatir, di sana kelak,
aku menjadi fakir dengan sedikitnya amal soleh ku di dunia..

Ya Allah.. Ya Allah..Ya Allah..
Ampunilah segala dosa2 ku..
Didiklah hati aku menjadi hamba yang bersyukur di atas segala nikmat Mu
Didiklah hati aku menjadi hamba yang gentar dengan Kalimah-kalimah Mu
Didiklah hati aku Ya Allah..

Semoga ramadhan kali ini lebih bermakna..
mungkin ini ramadhan terakhir buatku..

Bismillahhirrahmanirrahim

No comments: