Menjana peribadi ke arah SIFAR maksiat

13 September 2009

bole x klo nk rasa menyesal??

oke kita mulakan dgn subuh tadi..
sampai penang, dgn muka penat, aku format pc
(xbape format la..ganti windows xp baru je) yg len xformat..
lepas sejam dah siap, aku tros tido..

bangun tengahari..
aku tgk hasilnya..oke cam dah oke..
dah bole letak gamba wallpaper kt desktop..
dh x kuar agi perkataan "genuine"
tiba2 rasa cam..kan best klo format sume sekali
(gatal sggh g fikir nk wt camtu..walhal da oke da)

dgn tangkasnye, aku kuarkan sume
cd utk office dan bagai lagi..
start format..

bermula detik rasa nk menyesal..
sbb terfikir,
pc aku bukannye ade virus pun yg aku nk format..
jz nk tuka genuine tu je..
bila nk on intenet, da kena install baru,
pastu baru tingat, bila nk buka intenet nati,
sume website yg aku da bookmark,
aku guna nk wt research da hilang..

dan pelbagai agi la..
yg wat aku pening tgk laptop aku tu
dan skang ni, laptop aku tu aku biarkan je..
aku guna pc kt umah..
dan adik2 aku dh xleh nk maen game..hahaha..
sbb aku guna..ekekeke..

dan yg penting..aku susah nk wt keje!!
so..
bole x klo nk rasa menyesal???!!

No comments: