Menjana peribadi ke arah SIFAR maksiat

09 September 2009

memaknakan suatu keboringan..huhu

Gerak hati kata : macam ada yg x kena..

Fikiran kata: mungkin mainan perasaan..

Aku kata: malas nk layan.. ;p


Persahabatan kata: aku akan sentiasa bersamamu..

Percintaan kata: aku dh jupe yg lebih baik, selamat tinggal..

Aku kata: dia kekasih, dia juga lah sahabat..


Friendster kata: dekat sini dapat jupe ramai kawan

Facebook kata: selain berkawan, ada juga game n kuiz

Aku kata: friendster, facebook, 2-2 melekakan aku ;p


Mata kata: kenapala asyik mengantuk aje

Keje kata: dia ni asyik nk tido je..

Aku kata: klo tido ni satu keje, dh ramai org kaya dlm dunia ni..ehe


Aku tgh boring aku kata..

Keje banyak, tapi masih lagi boleh main2 intenet..

Hujung minggu ni dh xda kt ukm..

Dh selamat kt penang bersuka ria bersama keluarga..

Kunun2 nk balik buat keje..

Bersuka ria dgn keje je aku ni..

Hahaha..mak jgn marah..

Anakmu balik bersama tanggungjawab…

Tanggungjawab seorang anak, seorang pelajar,

Seorang kakak, seorang issss…belum lagi.. ekekeke ;p


Dh2…syuhhhhh..g wt keje ;p

Oke..penang menjerit!! Nantikan aku!! huhuhu..

(sambil menyambung wt keje)

No comments: